ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ဘတ္ထဲ သို ႔လာလည္တဲ့ သူ ငယ္ခ်င္းေတြ အဆင္ေျပမယ္လို ႔ေမွ်ာ္လင့္ပါ တယ္ အ စစအရာရာ လိုအပ္သလို C box မွာေရး ပီးထင္သလို ေရးသားမွာၾကားနိင္ပါတယ္ Email ကေတာ့thatlwinmin@gmail.com ပါ

Tuesday, July 3, 2012

ဘယ္ရမလဲ



ဂၽြန္နီကေလး ယေန႕ေက်ာင္းစတက္ရသည္။
အေဖျဖစ္သူက ဆရာမအား ``ကၽြန္ေတာ့္သားက အေလာင္းအစားလုပ္တာ အရမ္းဝါသနာပါတယ္။
သူ႕ကုိ သတိထားပါ`` ဟုေျပာရာ ဆရာမက ``စိတ္မပူပါနဲ႕၊ ကၽြန္မငယ္ငယ္က သူ႕ထက္ေတာင္ဆုိးေသးတယ္။
ကၽြန္မ သူ႕ကုိ ထိန္းႏုိင္ပါတယ္`` ဟု ဆုိသည္။
ညေနေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္တြင္ ဆရာမက ဂၽြန္နီကေလး၏ဖခင္အား ဂုဏ္ယူစြာျဖင့္ ``ဒီေန႕ အေလာင္းအစားလုပ္တာ
ကၽြန္မ ႏုိင္လုိက္တယ္။
 ေနာက္ဆုိ သူကၽြန္မကုိ စိန္ေခၚရဲေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။



 ကၽြန္မ တင္ပါးမွာ မွဲ႕ရွိရမယ္လုိ႕ သူက ငါးေဒၚလာေၾကး လာေလာင္းလုိ႕ မရွိဘူးဆုိတဲ့ အေၾကာင္း သူ႕ကုိ သက္ေသျပလုိက္တယ္ေလ`` ဟု ဆုိရာ ဂၽြန္နီေလး၏ ဖခင္က စိတ္ပ်က္စြာျဖင့္ ဆုိလုိက္သည္က ``အဲဗ်ာ…. ဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ရွဳံးၿပီ။ သူက ဒီေန႕ ေန႕မကူးခင္ ဆရာမရဲ႕ တင္ပါးကုိ ရေအာင္ ၾကည့္ျပမယ္ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ေဒၚလာ ၁၀၀ ေၾကး ေလာင္းထားတာေလ…`` ။